Reklāmās ir vieni skaistuļi? Tā izskatītos reklāmas, ja tajās filmētos parasti vīrieši 

06.04.2016

Pēdējās pāris desmitgades ne vienu vien reizi mēģināja parādīt fotošopa spēku uz sievietēm, kuras neietilpst skaistuma standartos un šīs fotogrāfijas izplatījās pa visu pasauli. Kā ir ar vīriešiem? Arī vīriešu izskats mēdz būt parasts un neveikls, jo ne jau visi var būt tādi skaistuļi, kā rāda reklāmās. Par to var pilnībā pārliecināties šajā rakstā: kā izskatītos parastie, reālie vīrieši tajās pat pozās, kā apakšveļas modeļi?

 

Avots

Raksta turpinājums - lapa #1
Zīmols Calvin Klein jau 42 gadus ir viens no vadošajiem modes industrijas zīmoliem pasaulē. Kalvins Kleins savu uzņēmumu 2002. gadā pārdeva Phillip Van Hausen Corp., kura īpašumā ir arī cits slavens amerikāņu kultūru iemiesojošs zīmols Tommy Hilfiger. Šobrīd Calvin Klein vērtība tiek lēsta 700 miljonu dolāru apmērā.
Zīmola Calvin Klein dizainu vienlaikus raksturo vienkāršība, tīras, nepārspīlētas līnijas, ikdienišķums un izsmalcinātība. CK dēvē par modes industrijas moderno minimālismu, par amerikāņu gaumes un modes ekspresijas kvintesenci. The Calvin Klein look ir stils, kas pauž attieksmi pret dzīvi un modi. Spējot ikdienišķus apģērbus pārvērst kvalitatīvās lietās, Kalvins Kleins ir spējis panākt, ka, nēsājot CK, indivīds ir stilīgs.
Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!
Patika raksts? Atbalsti Dope.lv, uzspied:

Saistītie raksti

Komentāri [0]

Nav neviena komentāra.
Lai pievienotu savu komentāru, Tev jāpieslēdzas.
  • Nākamā lapa nejaušā secībā
  • gangnam.lv