Ārstu kļūda, kura gandrīz maksāja mazuļa dzīvību. Šo derētu zināt, visiem vecākiem!!! 

14.04.2016

Fotogrāfijas, kuras tu redzi, tiešām šokē! Tās ir nepareizas ārstēšanas sekas, kuras noveda pie tā, ka mazais Luiss nokļuva slimnīcā ar smagu sepsi. Viņa māte, Heilija Lainsa, dalījās ar šo fotogrāfiju, lai brīdinātu citus vecākus.

 

Avots

Raksta turpinājums - lapa #1
Ar viņas ziņu Facebook vietnē padalījās jau vairāk kā 300 tūkstoši cilvēki un izrādījās, ka tā ir ļoti noderīga ziņa priekš daudziem. Runa iet par pret iekaisumu preparātiem, tādiem kā ibuprofēns vai aspirīns, kad tiek uzlikta diagnoze `vējbakas`. Neviens pat nespēja nojaust, cik bīstami tas var būt, līdz brīdim, kamēr Luisu nenogādāja reanimācijā ar smagu sepsi.
Četri dažādi speciālisti nozīmēja Luisam ibuprofēnu, kad saprata, ka viņam ir parādījušās vējbakas. Tādu metodi sauc par pret iekaisumu metodi. Pēc tā, Luisa stāvoklis strauji pasliktinājās un viņam tika uzstādīta diagnoze - `sepse`. Šie pleķi uz ādas ir ibuprofēna ārstēšanas sekas.

Zēnam paveicās, jo viņš palaimējās ārstēties pie ārstiem, kuri jau agrāk ir saskārušies ar līdzīgiem gadījumiem. Kā izrādījās, ibuprofēnu nekad nenozīmē vējbaku ārstēšanai, jo tas tikai palielina ādas infekcijas risku un mazas pumpiņas pārvēršās par lieliem pleķiem.
Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!
Patika raksts? Atbalsti Dope.lv, uzspied:

Saistītie raksti

Komentāri [0]

Nav neviena komentāra.
Lai pievienotu savu komentāru, Tev jāpieslēdzas.
  • Nākamā lapa nejaušā secībā
  • gangnam.lv