4 sieviešu dibenu veidi un labākie vingrinājumi, katram veidam! Tev noderēs 

14.01.2017

Jebkuru dibenu var uztrenēt tā, lai tas izskatītos neatvairāmi! Ne visi vingrinājumi tev derēs - izvēlies tos, pēc vēlamajiem rezultātiem!

Raksta turpinājums - lapa #1
Skaties tālāk, rakstā.
Kvadrāts
Tāda dibena forma parasti īpašniecei sagādā daudz pārdzīvojumu, kaut arī mediķi uzskata, ka tieši tāds dibens liecina par to, ka tev ir stipra imunitāte un maz stresu.

Vēlies, lai dibens ir apaļāks?

Tavi vingrinājumi katrai dienai:
Nogulies uz sāniem, izstaipi ķermeni un pacel augšējo kāju līdz vertikālam stāvoklim. Izpildi 10 tāda veida vingrinājumus ar katru kāju.

Nostājies tā, lai kājas ir plecu platumā, paņem rokās 1-2 kg smagas hanteles. Liecies pa labi un pa kreisi, ceļot roku pretējā virzienā.
Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!
Patika raksts? Atbalsti Dope.lv, uzspied:

Saistītie raksti

Komentāri [0]

Nav neviena komentāra.
Lai pievienotu savu komentāru, Tev jāpieslēdzas.
  • Nākamā lapa nejaušā secībā
  • gangnam.lv