Diēta, kura izstrādā kolagēnu un veicina skaistumu, neļaujot novecot ādai

03.03.2017

Cīņā par skaistumu un jaunību mēs palīgā ņemam kosmētiskus produktus: krēmu, losjonu, toniku, skrubi un citus... Tas viss vajadzīgs, bet ar gadiem kolagēna izstrādāšana organismā samazinās un āda sāk vīst. Kolagēna krājumus var papildināt, ja zin, kā pareizi ēst.

 

Foto: takprosto.cc

Raksta turpinājums - lapa #1
Kolagēns produktos

Viss, kas vajadzīgs - ēst sārmainus produktus. Tie neitralizēs skābo vidi, kas bremzē kolagēna veidošanās procesu. Šī diēta - tas ir pareizs uzturs nevis stingri ierobežojumi. Galvenais - iemācīties atšķirt sārmainus produktus no skābajiem, un tas nemaz nav tik viegli. Piemēram, citroni ir skābi, bet veido sārmainu vidi.

Pie tev vajadzīgajiem produktiem pieskaitāmi visi dārzeņi, īpaši zaļie, augļi un ogas ( persiki, banāni, vīģes, mellenes, saldie ķirši, ķirši), rieksti. No tiem vajadzētu sastāvēt apmēram 70% dienas ēdienkartes.
Atlikušos 30 % (skābai videi) atdod vistai, liellopa gaļai un treknām zivīm - tas uzlabos ādas stāvokli. Nekādā gadījumā nelieto tikai sārmainos produktus - tas būs kaitīgi tavam organismam.


Pārtikas produkti, kas paātrina kolagēna sintēzes procesu - ķirbju sēklas, griķi, auzu pārslas, vistas āda, cūkgaļas želatīns, kviešu dīgsti, sojas produkti, olas.
Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!
Patika raksts? Atbalsti Dope.lv, uzspied:

Saistītie raksti

Komentāri [0]

Nav neviena komentāra.
Lai pievienotu savu komentāru, Tev jāpieslēdzas.
  • Nākamā lapa nejaušā secībā
  • gangnam.lv