Dāmas, priecājieties: tikai 5 parasti vingrinājumi atbrīvos jūs no dubultzoda!

08.05.2017

Īpaši sievietēm pēc četrdesmit gadiem labi pazīstama dubultzoda problēma. Neceri, ka, ja tev nav liekais svars, tad problēma tevi neskars. Dubultzoda rašanos ietekmē daudzi faktori: nepareiza stāja, vītusi āda, ģenētika.

 

Bez ķirurģiskas iejaukšanās atbrīvoties no dubultzoda ir grūti, bet nav neiespējami. Pastāstīsim jums par īpašajiem vingrinājumiem, kas noderēs cilvēkiem, kuri saskārušies ar šo problēmu un arī profilaksei. Katrs vingrinājums jāizpilda 5 - 7 reizes.

 

Foto: takprosto.cc

Raksta turpinājums - lapa #1
Kā atbrīvoties no dubultzoda mājas apstākļos
1. Iesildīšanās

Katrs treniņš sākās ar iesildīšanos. Centies maksimāli kustināt apakšžokli uz priekšu un atpakaļ
Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!
Patika raksts? Atbalsti Dope.lv, uzspied:

Saistītie raksti

Komentāri [0]

Nav neviena komentāra.
Lai pievienotu savu komentāru, Tev jāpieslēdzas.
  • Nākamā lapa nejaušā secībā
  • gangnam.lv