Ekstrēma vājēšana ar lecamauklu. Kā pareizi lēkāt, lai novājētu

16.07.2017

Ja jums nav laika sporta zāles apmeklēšanai, bet dzīvoklī nav vietas trenažierim, nodarbojieties ar lecamauklu. Lai noturētu sevi formā, pilnīgi pietiek tikai ar šo.

 

Foto: avots

Raksta turpinājums - lapa #1
Kāds labums no lēkāšanas ar lecamauklu

Lēkšana ar lecamauklu ne tikai sadedzina kalorijas vairāk nekā skriešana, braukšana ar riteni un peldēšana, bet ir ļoti derīga veselībai. Lēcieni attīsta izturību, nostiprina sirds un asinsvadu sistēmu, elpošanas sistēmu, paātrina vielmaiņu.

Kā pareizi lēkt ar lecamauklu

Lai nodarbības nestu labumu, vajag lēkāt pareizi: elkoņus piespiediet pie ķermeņa, kustiniet tikai plaukstu locītavas, sekojiet, lai mugura būtu iztaisnota. Piezemējieties uz pēdas. Lēkāt vislabāk sporta apavos, kas fiksē pēdu un pasargā no traumām.
Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!
Patika raksts? Atbalsti Dope.lv, uzspied:

Saistītie raksti

Komentāri [0]

Nav neviena komentāra.
Lai pievienotu savu komentāru, Tev jāpieslēdzas.
  • Nākamā lapa nejaušā secībā
  • gangnam.lv