Izdari to, pirms liecies gulēt! Rezultāti būs jūtami uzreiz!

02.09.2017

Ja jūs bieži nevariet iemigt, tad neesiet vientuļi ar šo problēmu. Cilvēki bieži vārtās pa gultu līdz iemigšanai. Ja tas notiek regulāri, jūs sāksiet izjust pastāvīgu nogurumu visas dienas garumā.

Ja pārāk daudz lietosiet kafiju un cukuru, lai uzmundrinātos, tas var novest pie svara pieauguma.

Tas ir nopietni! Šādu vienkāršu jogas pozu izpildīšana pirms gulētiešanas palīdzēs jums iemigt.

 

Foto

Raksta turpinājums - lapa #1
Tās visas ir ļoti vienkāršas, pat ja neuzskatāt sevi par lokanu un nekad neesat nodarbojies ar jogu, tiksiet galā bez problēmām. Zinātniski pētījumi pierāda jogas labvēlīgo ietekmi uz veselību, kāpēc gan to neizmantot?

Kad pirmo reizi izpildīsiet šos vingrojumus, nav ieteicams pozās palikt ilgu laiku. Viena minūte ir pilnīgi pietiekoši. Vēlāk varēsiet laiku pagarināt līdz 5 minūtēm un vairāk.


Balasana - bērna poza

Ja jums ir problēmas ar ceļgaliem, tad šī nav laba doma, bet visiem pārējiem šī poza palīdzēs atslābināt nervu sistēmu, muguru, plecus, vēderu.

Ja jūsu pēcpuse neaizskar papēžus, tad salokiet segu un uzlieciet uz papēžiem. izstiepiet rokas uz priekšu un atbrīvojieties. Uzlieciet modinātāju, lai zinātu, kad iziet no pozas. Kamēr atrodieties bērna pozā, elpojiet dziļi.
Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!
Patika raksts? Atbalsti Dope.lv, uzspied:

Saistītie raksti

Komentāri [0]

Nav neviena komentāra.
Lai pievienotu savu komentāru, Tev jāpieslēdzas.
  • Nākamā lapa nejaušā secībā
  • gangnam.lv