Atmetiet diētu: 6 pazīmes, ka jums vajadzētu ēst VAIRĀK

25.06.2017
Raksta turpinājums - lapa #2
3. Jums ir neregulārs cikls
Pareiza vājēšana (ar veselīgiem un derīgiem produktiem) un saprātīga fiziskā slodze nevar ietekmēt jūsu menstruālo ciklu. Bet kaloriju trūkums spēj traucēt vai vispār pārtraukt mēnešreizes. Organismam vajadzīgi tauki, lai ražotu hormonus, kas regulē ciklu. Kādēļ tā? Organisms ir ieprogrammēts neļaut rasties pēcnācējiem bada laikā.


4.Jums bieži ir migrēnas
Glikoze - mūsu smadzeņu barotāja. Asinīs tā nokļūst ar ogļhidrātiem. Kaloriju un ogļhidrātu samazināšana provocē barības trūkumu smadzenēm.
Patvaļīga trīcēšana, galvas reiboņi, apmiglota apziņa, vājums un migrēnas - tie ir trauksmes signāli. Jums katastrofiski trūkst kalorijas, bet cukurs asinīs ir zem normas. Ja jūtiet kaut ko no tā, uzēdiet kaut ko saldu. Un nākotnē nepieļaujiet šādu situāciju.



5. Jūs saniknojaties par vismazāko iemeslu
Jokā `resni cilvēki ir labsirdīgi` ir daļa patiesības. Kaloriju trūkums liek uzsākt stresa hormona kortizola ražošanu. Tas izskaidro uztraukumu. Tas ir atbildīgs par tauku uzkrāšanu organismā: jo vairāk dusmojies, jo resnāks paliec.
6. Jums nepārtraukti nāk miegs Tikko pamodies un jau noguris? Visticamāk, ka jums nav miega trūkums, bet gan ēdiena deficīts. Organismam nepietiek enerģijas - tas pāriet uz `gulēšanas režīmu`.

Lai tā nenotiktu, brokastīs apēdiet kaut ko vairāk, nevis iztiekat tikai ar tasīti kafijas. Apēdiet vairāk saliktos ogļhidrātus (putraimus, pārslas, lēcas, zirņi, pupiņas, maize.). Tie visu dienu uzturēs sāta sajūtu un spēju strādāt.

Vai konstatējāt sev kaut vienu simptomu? Pārskatiet savu diētu. Uz veselību!
Patika raksts? Atbalsti Dope.lv, uzspied:

Saistītie raksti

Komentāri [0]

Nav neviena komentāra.
Lai pievienotu savu komentāru, Tev jāpieslēdzas.
  • gangnam.lv