Lūk, kāpēc dimanti ir tik dārgi. Izrādās, ka mūs vienkārši muļķo!

28.06.2017
Raksta turpinājums - lapa #6
Savā laikā briljantu reklāmas seja bija Merilina Monro un Šons Konerijs, kurš pēc pārtraukuma atkal piekrita filmēties Džeimsa Bonda lomā filmā... `Briljanti mūžam`. Jā, jā, septīto filmu par britu superaģentu dāsni sponsorēja kompānija De Beers.
Masveida smadzeņu skalošanas rezultātā daudzām paaudzēm jau kopā ar mātes pienu tika iebarots, ka briljanti - paši dārgākie akmeņi pasaulē. Arī bez reklāmas viņu cena nekristos, jo lauvas tiesa cenā ir STATUSAM.

Katra prece maksā tieši tik, cik par to gatavi maksāt. Ja bagātie ir ar mieru maksāt simtiem miljonu dolāru par Poloka gleznām, kuras pārsvarā ir kaudze krāsainu traipu, tad kāpēc dārgakmeņiem būtu jākļūst lētākiem?
Patika raksts? Atbalsti Dope.lv, uzspied:

Saistītie raksti

Komentāri [0]

Nav neviena komentāra.
Lai pievienotu savu komentāru, Tev jāpieslēdzas.
  • gangnam.lv